Quan dues passions cinèfiles es fonen en una

Els que em coneixeu bé sabeu que la peli de la meva vida és “Cantando Bajo la Lluvia”. M’agrada molt Gene Kelly i aquesta peli en concret m’apassiona: una història de cinema dins del cinema, unes coreografies virtuoses i la sensació de que fins i tot una cosa tant enutjosa com una pluja torrencial no pot carregar-se la joie de vivre!

Els que em coneixeu encara millor sabeu que les “pelis de xinos” sempre m’han agradat, des de la meva més tendre adolescència m’encantaven les coreografies kung-fu i quan vaig descobrir a Jackie Chan… que us haig de dir!!!

Imagineu-vos que va ser per mi veure aquesta escena :))) Si voleu abreujar mireu a partir del minut 3:40

Si, amics, el meu corazonzito freak plorava d’alegria.

I per avui, ja està bé. Un altre dia ja us penjaré les fotos que ens vam fer al passeig de la fama de Hong Kong.

Aquesta entrada s'ha publicat en Cine, Cine de Chinos, Una mica freak i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

