Antiagenda de La Penya del Morro pel 6 i 7 d’abril:

No us podeu imaginar la setmana que porto!!! Ara, a una hora d’entrar en antena, estic escrivint el post de l’Antiagenda. En fí, vaaaaaaaamos!!!!!!

Com el Jordi sempe s’ha mostrat entusista de les corrandes, avui començo amb un petit poble, Montagut i Oix, a la Garrotxa. El dissabte hi haurà el 4t. Combat (que no concurs) de Corrandes. Tota la festa em sembla espectacular… i ja sabeu que jo, per aixó de l’antiagenda, tinc un olfacte infalible.

Especial menció al jurat del combat, Jordi, que se que t’agradarà
Programa 4t. Combat de Corrandes de Montagut i Oix

Més…..

Seguim amb una activitat pel Sr. Benito, al que tant li agraden les trobades i més si son de gegants. Com se que el seu és un paladar exquisit, aquest cap de setmana a Olvan (Berguedà) es celebra la Fira Tèxtil de les Colònies a Cal Rosal. Dissabte de 17 a 18h. han quedat tots els gegants amb oficis tèxtils, per fer una ballada, que és el que els gegants acostumen a fer quan es troben.

Programa de la Fira Tèxtil de Cal Rosal

Més…

Pel que fa la gastronomia m’he deixat impressionar per la Mostra Gastronòmica del Pèsol GARRAFAL a Llavaneres (Maresme) del que he tingut el plaer de gaudir durant els sis anys que vaig estar vivint allà amb el meu ex. Dolç, tendre, boniiiiissssim!!! El pèsol, i el meu ex al principi també. 

Una segona lectura m’ha tornat a la realitat. El pèsol no és garrafal, és garrofal!!! així que per mi, aquesta activitat ha perdut tot l’interès, igual que el meu ex.

Sense moure’ns del Maresme, a Mataró, el diumenge, hi ha un tastet popular del Plat de Mataró. Al link, la recepta: Recepta del “Plat de Mataró”

També hi ha la mostra gastronómica del Conill a Vilafant (Alt Empordà). Si, hi ha desgustacions. Però jo destacaria el 12è concurs de llançament de totxanes. Dues hores i mitja d’autèntica fúria empordanesa!
Programa de la Mostra Gastronòmica del Conill

I ja està, que desprès no us podeu acabar el cap de setmana i dilluns tot son depresions. Divendres vinent, més!

Aquesta entrada s'ha publicat en Antiagenda, Radio i etiquetada amb , , , , , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

