Les Arts de Piranesi. CaixaForum Barcelona

Des de Collserola

Comentari sobre l’exposició que es pot veure a  Caixa Forum fins el 20 de gener, titulada Les Arts de Piranesi:

Primer de tot, he de dir que no en sabia res de Piranesi. Quan vaig veure que el dibuix triat pel cartell de l’ exposició em recordava l’ obra d’ Escher, i en esbrinar  que era un boig de la perspectiva em vaig proposar de visitar-la. Tenia un motiu personal. L’ aprofundiment en l’ estudi de la perspectiva com a eina de treball m’ha proporcionat el sentit de l’ ordre aplicat a la vida. En situacions d’ estrès, dibuixar perspectives impossibles absolutament racionalitzades per la norma, m’ ha tranquil·litzat. La realització i la contemplació de les formes pures dels traçats geomètrics tant sobre el pla com en l’ espai m’ha suposat una eina per trobar l’ equilibri.   Amb això no vull dir que l’ exposició m’hagi entusiasmat…

View original post 413 more words

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Art. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

