Quan “estar enamorada es superguay” o la viralitat de Loewe

Us adjunto l’original i algunes paròdies. No dubteu que en sortiran més. Si voleu estar al cas de tot el que passa sobre aquest tema, segiu el hastag a twitter #acampadaloewe. Hi ha piulades que no tenen preu !

Per cert, encara estic pendent de la reacció de Loewe com a marca. Aprofitaran les xarxes socials amb l’argument que l’important és que parlin de la marca encara que sigui malament o callaran esperant que passi la tempesta… estic a l’espectativa. A veure com gestionen el tema… per si mai em passa a mi.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en Social Media i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s